2011. március 30., szerda

Olcsó! Óriásjáróka - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Üdvözöllek!
Licitre kínálok egy használt óriásjárókát. Nagy méterű, összecsukható!
2 gyereket már kiszolgált, és ez meg is látszik rajta, több helyen is szakadt, de szerkezetileg tökéletes. Egy ügyes kezű ember könnyedén rendbe tudja hozni. Én leginkább udvarra ajánlanám.
Félbehajtható, mérete nagyjából 1 x 1 méter körül van. Sajnos lemérni elfelejtettem. Apámnál Csepelen a padláson van tárolva, de most felújítás miatt szolt, hogy kezdjek vele valamit, gondoltam felteszem, hátha valaki szeretné, és rendbe tudja hozni. Szerintem a szakadásokat folt ráragasztásával el lehet tüntetni. Fotóztam is őket.
Az elmúlt 5 évben padláson volt tartva, ezért egy alapos tisztítás is ráfér, a szakadások, és a takarítás miatt ilyen kedvezményes a meghirdetett ára.
Ha bármi kérdés lenne, csak nyugodtan, így elkerülhető a későbbi félreértésekből adódó rossz szájíz, esetleg negatív értékelés. A magam részéről nem szerettek senkinek se negatív értékelést adni, de ha valakivel a licit lezárása után legkésőbb 7 napon belül nem sikerül valamilyen formában felvenni a kapcsolatot és egyeztetni az átadásról, annak sajnos szomorúan de megadom. A terméket pedig újra hirdettem.
Ha esetleg valaki több termékemre is licitál, természetesen bevárható a legkésőbb záródó is, így egyszerre postázva, átadva, időt, pénzt megtakarítva.
Budapesten személyes átvétel lehetséges Csepelen, megbeszélt időpontban. Szállításban nem tudok segíteni.



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-04-07 21:25
. Olcsó! Óriásjáróka - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése