2011. április 25., hétfő

Dorothy Perkins - nagyon nőcis, pamut nyári felső - Jelenlegi ára: 650 Ft

Még mindig gumifalú szekrényem pakolom : ))
Amit találtam: ez egy Dorothy Perkins, szintén romantikusan nőies fazonú blúz/tunika. Ki-minek szereti...
Izgalmas fazonja van: válltól lágyan omlik le az anyag, bőven redőzött, pont ezért tudja igazán követni a test vonalát. Nagyon szép viselet kétoldalt a vállon picit lecsúsztatva...
Erős fénynél sejtelmesen átlátszó, nagyon könnyű, mintha nem lenne rajtad semmi.
Nagyon kényelmes és praktikus a meleg nyári napokra. A címke szerint 8-as (UK), szerintem jó akár 40-es méretre is. Kaptam anno, nem igazán viseltem, csak néha átlötyköltem...


Jelenlegi ára: 650 Ft

Az aukció vége: 2011-05-03 19:58
. Dorothy Perkins - nagyon nőcis, pamut nyári felső - Jelenlegi ára: 650 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése